18 Şubat 2012 Cumartesi

Kan örneklerinin kargo ile gönderilmesi

.


Dikkat edilmesi gereken bir husus: Laboratuvar Cumartesi günleri çalışmadığı için örneklerin bozulmaması için Cuma günü yapılacak gönderimlerden kaçınmak gerekiyor.

Ankara Üniversitesi Akraba Dışı Doku Bankası ve Kordon Kanı Bankasının direktörlüğünü yürüten Prof. Dr. Meral Beksaç; kan örneklerinden DNA elde edileceği için oda ısısında 3 gün kalmasında sakınca olmadığını; toplu olarak alınıp gönderilecekse, gönderime kadar buzdolabında dondurulmadan 1-2 gün bekletilebileceğini açıklıyor.


Lütfen, tüplerin üzerine TC kimlik numaranızı ve aldığınız e-postada yer alan başvuru numaranızı yazmayı unutmayınız. İnternetten doldurulan kayıt formunun basılarak pakete konması, çalışanları sistemde ayrıca arama yapma zahmetinden kurtaracağı için, zaman kazanılmasını sağlayacaktır.

Bazi yasal zorunluluklar gereği; kargo ücretini kendinizin karşılaması gerekmektedir. Kargo ücreti; 5-8 TL arasında değişmektedir.
Kargo Bilgisi icin tiklayin.

Kargo Adresi:
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi
İbni Sina Hastanesi
Hematoloji Laboratuvarı, Asma Kat
06100
Sıhhiye, Ankara
Tel: (312) 508 24 40 (312) 508 24 44

5 yorum:

  1. ben ve eşim perşembe günü Uludağa üniv.kan örneği verdik.burdan İstanbul üniversitesine gönderiyorlarmış.bilginiz olsun...
    dualarımız sizinle

    YanıtlaSil
  2. Biz de bugun sirketimizde 6 arkadas kan aldırıp gonderdik. Yalnız dikkat edilmesi gereken bir konu: laboratuar Cumartesi gunleri calısmadıgı icin, orneklerin bozulmaması icin Cuma günü yapılacak gonderimlerden kacınmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, Öncelikle Allah acil şifalar versin, umarım en kısa sürede aranılan doku bulunur, aynı hastalıktan muzdarip bir ağabeyim vardı ve ne yazık kurtaramadık, başka canlar yanmasın diyerek duyarlılığımı her geçen gün arttırıyorum ve elimden geleni yapmaya çalışıyorum, ama konu hakkında biraz daha detaylı bilgi vermenizde fayda var, Oktar Babuna olaylarını unutmayalım, 0 532 201 22 32 Meriç ERKOÇ...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Gamze
    Senin ve ailenin üzüntünü icimde hissediyorum. Senin sayende umut verme, hayat verme konusunda birseyler yapmam gerektiğini hatırladım, bilmiyorum belki de yeni farkettim. Eskişehir'de benim ve arkadaslarimin cevresinde donör olmak isteyip de harekete geçemeyen ne çok kisi varmış. Tek basima oldugumu zannediyorken, ufak bir çabaya yalnız olmadığımı, olmadigini anladım. Şimdi 30 kisiyiz ve hepimiz bu piyangonun kendimize vurmasını istiyoruz. "O şanslı" olmak icin kanlarımızı Ankara'ya topluca gönderiyoruz.
    Sevgilerimle
    Senin Yardim istegini ne unuturuz ne de unuttururuz.
    Aylin Silig
    Eskisehir

    YanıtlaSil